.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشایی از ترس الله کرم سکوت کرده است!
مشایی از ترس الله کرم سکوت کرده است!


سايت پیام خرداد نوشت : سایت تندروی (ص) که توسط یکی از اقوام حاج حسین شریعتمداری اداره می شود در مطلبی آورده است که دیگر خبری از اظهارات جنجالی مشایی نیست.

این سایت در واکاوی این ادعای خود تاکید کرده است با حضور حسین الله کرم مشایی دیگر جرات بیان اظهارات جنجالی چند سال گذشته خود را ندارد!
این سایت افراطی می نویسد:

بازگشت حسين الله كرم به كشور و شفاف بودن مواضع وي نسبت به برخي از مسئولين از جمله اسفنديار مشائي مي تواند يكي از دلايل سكوت رسانه اي رئيس دفتر پر حاشيه احمدي نژاد باشد .

در دولت های گذشته حسین الله كرم طبق بند میم وصیت نامه امام راحل و با تاسی به حضرت امام و مقام معظم رهبری همواره به عنوان مانعی در برابر سیاست های غلط دولت های تکنوکرات بعد از جنگ قرار داشته است؛ با روی کار آمدن دولت نهم وي به ماموریت خارج از کشور فرستاده شده و در غیاب نامبرده بسیاری از مطالب متعارض با انقلاب اسلامي توسط برخي افراد در دولت مطرح و بعضا به حوزه اجرا نیز رسید اما پس از بازگشت نامبرده به كشور چندی است که دگر اندیشان دولت به همراه اسفنديار رحيم مشایی سکوت معنا داری پبشه کرده اند که دلیل آن مي تواند حضور مجدد حسین الله کرم در ايران باشد.

گفتني است برخي از تحليلگران فشار كاري بيش از حد را دليل سكوت مشائي در اين ايام مي دانند .
لازم به ياد آوري الله كرم در زمان دولت اصلاحات در صورت مشاهده اقداماتي شبيه به صحبتهاي مشائي طبق بند "م" وصيت نامه امام راحل عمل مي كرد .

اینکه این سایت تندرو اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر رییس جمهور را به تعارض با نظام جمهوری اسلامی متهم می کند شاید جای تامل وتعمق داشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اکبر محمدی 24 خرداد 1389
طبیعی است هرکس که استحقاق منصبی را ندارد وبه آن گمارده شود باید از گروهای فشار به مانند این آقا و......بترسد .اگر ریگی در کفش نداشت مقابله آسان می شد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.